Polacy nie chcą oglądać propagandy państwowej telewizji. Wiadomości tracą widzów

Wirtualne media zamieściły wyniki badań telemetrycznych. Wynika z nich, że najchętniej oglądanym programem informacyjnym są „Fakty”. „Wiadomości” straciły ponad 400 tys. widzów.

Wprawdzie wszystkie programy w porównaniu z ub. rokiem straciły widzów, ale najwięcej straciły serwisy TVP1: „Wiadomości” i „Teleexpress”. Tak wynika z raportu opublikowanego przez Wirtualnemedia.pl.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


„Fakty” w lipcu 2017 roku oglądało średnio 2,26 mln widzów, co zapewniło TVN 22,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 5,05 proc. widzów, czyli 120 tys. oglądających, ale jego udział zmalał z 23,16 proc. – wynika z danych opublikowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Warto dodać, że średnia oglądalność „Faktów” w TVN i TVN24 BiS w zeszłym miesiącu wyniosła 2,39 mln widzów, co przełożyło się na 24,22 proc. udziału. Było to o 5,18 proc. mniej, niż w lipcu 2016 roku. Drugie miejsce zajęły „Wiadomości” TVP1. Ich oglądalność zmalała najbardziej w zestawieniu – o 17,65 proc. (417 tys. widzów). W lipcu 2017 roku wyniosła ona 1,82 mln osób. Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 18,01 proc. (rok wcześniej było to 21,25 proc.).

Źródło: wirtualnemedia.pl