Nie potrafią nawet zrobić kampanii informacyjnej. Rząd dyletantów

Po informacji, że rząd zamierza wydać 19 milionów na kampanię tłumaczącą rządową reformę sądownictwa w sieci zawrzało. Teraz do ataku ruszyła opozycja. Kampania, która miała piętnować patologie w środowisku sądowniczym szybko obróciła się przeciwko PiS-owi. Platforma Obywatelska odpowiada ekipie Jarosława Kaczyńskiego własnymi spotami. Efekt? Miażdżący.

Kampanię przygotowała podlegająca premier Beacie Szydło Polska Fundacja Narodowa. W całej Polsce zawisły billboardy, które miały tłumaczyć, dlaczego reforma sądów jest kluczowa. Był też spot telewizyjny. Koszt akcji to 19 mln zł. Partyjną kampanię za pieniądze państwowych spółek szybko wytknęli PiS-owi internauci. Przejęli hasło i przypomnieli wpadki ekipy rządowej. Teraz do natarcia przystąpiła Platforma Obywatelska, która na Twitterze zamieściła kilka wersji spotu. Na celowniku znalazła się m.in. nierozliczona afera SKOK. Przerobiła też rządowe billboardy. Głos zabrali partyjni politycy wytykając rządzącym ich nierozliczone grzechy.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


https://twitter.com/MaciejSonik/status/906644109829472256

Źródło: Twitter