O powstaniu portalu narodowego mówiło się od ponad roku. Zapowiedział go Krzysztof Czabański, czyli obecny szef Rady Mediów Narodowych. We wtorek jego start zapowiedziała Polska Agencja Prasowa oraz TVP. Nowy serwis ma łączyć treści produkowane przez obie firmy.

Zdaniem prezesa PAP Artura Dmochowskiego, wspólna platforma PAP i TVP sprawi, że redakcje korzystające z serwisu będą mogły znacznie zmniejszyć koszty związane z produkcją własnych materiałów wideo, a użytkownicy internetu otrzymają szerszy dostęp do relacji z bieżących wydarzeń.

Reklamy

„Skorzystamy obustronnie: – powiedział Dmochowski – telewizja uzyska szerszy dostęp do użytkowników, będą również korzyści komercyjne, ponieważ te materiały będą opatrzone reklamami, a zatem będziemy z telewizją dzięki temu mieć dodatkowy przychód” – wskazywał.

Członek Zarządu TVP Maciej Stanecki wskazywał na konferencji prasowej, że współpraca między PAP a TVP jest także „bardzo dobrym początkiem” do powstania wspólnego portalu Mediów Narodowych.

Zapowiedział, że Telewizja Polska będzie dostarczać klientom serwisu wideo PAP kilkadziesiąt materiałów dziennie i ponad tysiąc materiałów wideo miesięcznie. W serwisie PAP znajdą się fragmenty głównych programów publicystycznych i informacyjnych TVP, a także treści o charakterze sportowym, czy lifestylowym.

 

Krzysztofa Czabański uważa, że portal narodowy ma być konkurencją „dla Onetu i dla WP”.

 

Źródło: Money.pl

Poprzedni artykułKolejne skandaliczne podatki za pracę. Teraz pracownicy sezonowi
Następny artykułCios w Macierewicza. To prezydent powinien być zwierzchnikiem sił zbrojnych