Kampania outdoorowa dotycząca sądów wystartowała kilka tygodni temu. W wielu polskich miastach można spotkać tajemnicze czarno-białe billboardy z hasłem: „Niech zostanie tak, jak było… Czy na pewno tego chcesz?”. Spoty kampanijne emitowane są również w internecie i telewizji. Jak się okazuje także na kanale przeznaczonym dla dzieci.

TVP ABC to telewizja adresowana do najmłodszych, głównie w wieku od 4 do 12 lat. Teraz w blokach reklamowych zaczęły pojawiać się spoty „Sprawiedliwych sądów”.

Reklamy

Z emitowanych w TVP ABC spotów telewidzowie dowiedzą się, że ponad 80 proc. Polaków popiera reformę wymiaru sprawiedliwości. W dalszej części poszczególne osoby definiują problemy sądownictwa, mówią m.in., że sędziowie sami stworzyli sobie prawo, koledzy oceniają kolegów, nikogo odwołać nie można, choć dopuszczają się oni naruszeń czy łamania prawa. Internauci kąśliwie zaznaczają, że indoktrynacji poddawani są najmłodsi.

Na problem zwrócił uwagę Marcin Bosacki, były ambasador RP w Kanadzie.

Jego wpis wywołał falę dyskusji.

https://twitter.com/ZbigniewHoldys/status/914065567581171712

Źródło: Onet, Twitter

Poprzedni artykułSpór pomiędzy Dudą a Macierewiczem rozwija się. Teraz poszło o samoloty
Następny artykułTak wyglądają standardy władzy. Wiceminister sprawiedliwości prowadzi nagonkę na dziennikarza piszącego o nieprawidłowościach?