We wrześniu podpisano umowę na wykonanie projektu grafiki dla Senatu i Kancelarii Senatu. Wykonawca otrzyma łącznie ponad 110 tys. złotych. Informacje pojawiła się na Twitterze na profilu dane publiczne. Kancelaria Senatu twierdzi, że nie chodzi o nowe logo, tylko… poprawienie obecnego.
Umowę podpisano 14 września między Kancelarią Senatu a firmą Headmade.
W ramach umowy wykonawca wykona “projekt Systemu Identyfikacji Wizualnej Senatu Rzeczpospolitej i Kancelarii Senatu”. Autor informacji poinformował, że obecnie logo ulegnie zmienione. Wykonawca otrzyma 83 tys. zł. za wykonanie projektu i ponad 27 tys. zł za przeniesienie praw autorskich. Łącznie Senat zapłaci ponad 110 tys. złotych.
Do informacji odniosła się Kancelaria Senatu. “Informujemy, że jest to błędne info. “Kancelaria Senatu nie planuje rebrandingu – projektuje się oparty m.in. na dotychczasowej identyfikacji” – przekazano.
https://twitter.com/dane_publiczne/status/917451200022401025
Informujemy, że jest to błędne info. Kanc. #Senat.u nie planuje rebrandingu – projektuje siw oparty m.in. na dotychczasowej identyfikacji pic.twitter.com/OtSQFGMeZn
— Senat RP 🇵🇱 (@PolskiSenat) October 9, 2017
Nam to przypomina poprawki do projektu z serialu “Poszukiwany poszukiwana”. Tam za przesunięcie jeziora też płacono spore sumki.
Źródło: twitter