Obrzydliwa kampania Ministerstwa Zdrowia uwłacza ludzkiej godności. Miażdżąca opinia w sprawie spotu z królikami.

Kampania, którą przygotował Konstanty Radziwiłł, w której zachęca ludzi do zachowywania się jak króliki jest zaprzeczeniem wszystkiego, co człowiek osiągnął. Jest też antychrześcijańska i zwyczajnie antyludzka. Wszystko z powodu kompletnie nietrafionego porównania ludzi do gatunku, którego strategia reprodukcyjna jest prymitywna i brutalna.

Króliki stosują tak zwaną strategię reprodukcyjną R. Polega ona na mnożeniu się w maksymalnie dużych ilościach. Dla królików nie ma znaczenia, że większość potomstwa zdechnie na różnych etapach swojego życia. Strategia przetrwania polega na mnożeniu potomstwa, o które specjalnie się nie dba. Nie ma tu więzi rodzinnych ani silnego związku uczuciowego.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Na produkcję spotu i jego dystrybucję nieodpowiedzialni urzędnicy PiS wydali blisko trzy miliony złotych. Za te pieniądze można uratować wiele dzieci, które dzisiaj nie mogą liczyć na wsparcie państwa, poprzez refundowanie leków, dofinansowanie operacji czy lepszą opiekę. W czasach, gdy minister zdrowia ma problem z zapewnieniem odpowiedniej ilości lekarzy, pielęgniarek a nawet ratowników medycznych, wyrzucanie pieniędzy w błoto na taki antychrześcijański i antyludzki przekaz nadaje się tylko do prokuratury.