Spotkamy się za 3 lata. Poprawka. Za 7. Tyle wynika ze skierowania na wizytę u specjalisty w Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu.
Na skierowaniu, które otrzymał jeden z pacjentów widniała data wizyty 8 lipca 2020. Ostatnio pacjent otrzymał list z nowym terminem: 16 kwietnia 2024.
Na kartce informującej o zmianie terminu znalazło się stwierdzenie, że „z przyczyn organizacyjnych prosimy o kontakt miesiąc przed wizytą” i podano telefon do sekretariatu. Skierowaniu towarzyszy slogan placówki mieszącej się we Wrocławiu przy ulicy Dobrzyńskiej. Ów slogan brzmi: „Dobrze na dobrzyńskiej. Dbamy o Twoje zdrowie.”
Placówka, na stronie internetowej, rozpisuje się o swojej misji, którą realizuje poprzez:
1. Doskonalenie jakości usług w oparciu o rozpoznanie oczekiwań pacjenta/klienta.
2. Dbanie o zadowolenie, zaufanie pacjenta, poprzez objęcie kompleksową troskliwą opieką.
3. Zaangażowanie personelu polegające na ciągłym doskonaleniu kompetencji i komunikacji w organizacji.
4. Unowocześnianie bazy i wyposażenia z uwzględnieniem aktualnego stanu wiedzy medycznej, technologii wymagań Pacjentów/Klientów oraz troski o środowisko naturalne.
5. Partnerską i stabilną współpracę z dostawcami.
6. Dążenie do zadowolenia z wykonywanej pracy.
7. Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko i bezpieczeństwo poprzez racjonalną gospodarkę odpadami i zasobami.
8. Zapobieganie awariom.
9. Spełnienie wymagań prawnych i innych.
Pod dokumentem podpisany jest dyr. Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Maciej Sokołowski.
Naprawdę jest „dobrze na Dobrzyńskiej”?