Sonda została zamieszczona na Twitterze użytkownika „Brat Wodza” i jej wyniki na antenie „Wiadomości” zostały potraktowane jako badanie, przedstawiające zdanie opinii publicznej – pisze Wprost.

Z krótkiego artykułu wynika, że TVP uznała internetową sondę za sondaż, przygotowywany z zachowaniem prawidłowej metodologii.

Reklamy

Rok temu, na tym samym koncie na Twitterze została zamieszczona podobna sonda, w której kot prezesa wygrywał z Grzegorzem Schetyną, Mateuszem Kijowskim i Ryszardem Petru. Wynik również przedstawiono wtedy w Wiadomościach jako odzwierciedlenie opinii społecznej. Żart nie wzbudzał kontrowersji na prywatnym twitterowym profilu, jednak opublikowanie powyższych wyników w Telewizji Publicznej spotkało się z krytyką. internauci zaczęli zastanawiać się nad granicami dowcipu w opłacanym z podatków kanale informacyjnym.

Ale czy jest się nad czym zastanawiać?

Źródło: Wprost

Poprzedni artykułPiotr Zgorzelski z PSL zmasakrował propagandzistów PiS. Siedzieli cicho jak trusie
Następny artykułNowe standardy! Prezesi sądów odwoływani faksem!