Szokujące! Propagandowe reklamówki rządu finansowane przez państwową spółkę.

Kancelaria Premiera chwaliła się niedawno spotem z okazji dwóch lat rządów Beaty Szydło. Jak ustaliła Wirtualna Polska, produkcja kosztowała 40 tys. zł. Eksperci z branży wideo szacują, że to niska cena za takie nagranie.

Spot Kancelarii Premiera “Dajemy radę! #Dobre2lata” opublikowano z okazji dwóch lat rządów PiS i Beaty Szydło. Szefowa rządu występuje na murawie Stadionu Narodowego. “Też kiedyś grałam i wiem, że nie wolno zwalniać. Jest jeszcze wiele do zrobienia. Musimy utrzymać wysokie tempo i dobry styl. Mamy świetny zespół i mądrego trenera” – mówi szefowa rządu i po chwili dodaje: “Najważniejsze, że jesteśmy razem. Wszyscy jesteśmy biało-czerwoną drużyną. Dzięki Wam dajemy radę.”

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Jak ustalili dziennikarze Wirtualnej Polski spot przygotowała firma Open Group, która na swojej stronie internetowej chwali się głównie produkcją filmów promocyjnych dla gmin. Jak dowiedzieliśmy się w Centrum Informacyjnym Rządu, Kancelaria Premiera za nagranie zapłaciła 40 tys. zł. Czemu tylko tyle, skoro specjaliści ocenili, ze powinien kosztować 100 tys. zł?

Otóż rządzący nie musieli płacić za wynajęcie Stadionu Narodowego na potrzeby kręcenia spotu. “Zgodnie z umową operatorską zawartą pomiędzy PL.2012+ a Ministerstwem Sportu i Turystyki – Kancelaria Premiera jako jednostka sektora finansów publicznych może wykorzystywać przestrzenie PGE Narodowego bez konieczności uiszczania czynszu na rzecz PL2012+” – powiedziała Wirtualnej Polsce Monika Borzdyńska, rzeczniczka prasowa Stadionu Narodowego.

Źródło: Wirtualna Polska