Nachalna rządowa propaganda trafiła nawet na lotnisko.

Leszek Balcerowicz zrobił zdjęcie okładek trzech gazet, które dostają pasażerowie klasy “business lounge” LOT-u. I zadał jedno, kluczowe pytanie prezesowi linii lotniczych, Rafałowi Milczarskiemu – wcześniej specjaliście od kolei. “W jaki sposób LOT zbadał preferencje podróżników?”

Milczarski m.in. współtworzył Kolej Bałtycką S.A., jednego z pierwszych prywatnych kolejowych przewoźników towarów w Polsce. Rok temu zastąpił na stanowisku Marcina Celejewskiego, członka zarządu PLL LOT i p.o. prezesa przewoźnika. Mateusz Morawiecki stwierdził, że dzięki Milczarskiemu spółka “wstaje z kolan”.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Ten komentarz chyba oznacza, że dla byłego szefa NBP zostały już tylko niechciane gazety.

Źródło: Twitter