Prawie 900 tysięcy na reklamę Kancelarii Premiera. Na co dokładnie wydano pieniądze?

Ponad 873 tys. zł wydała w latach 2016-2017 Kancelaria Prezesa Rady Ministrów na działania z zakresu public relations i marketingu – informuje Gazeta.pl. Pieniądze wydawano m.in. na spoty reklamowe i szkolenia.

Informacje o tym ile Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wydała w latach 2016-2017 na usługi z zakresu PR i marketingu zostały udostępnione na wniosek posłanki PO Izabeli Leszczyny.

Reklamy

KPRM przeznaczyła na działania promocyjne łącznie 873 480 zł. Środki wydawano głównie za czasów urzędowania premier Beaty Szydło.

Co ile kosztowało?

  • 200 tys. zł – otrzymała spółka Level Sp. z o. o. za „przygotowanie i produkcję materiałów programowych przeznaczonych do emisji w telewizji, radiu i internecie, w związku z realizacją rządowego programu Rodzina 500+”.
  • 103 320 zł – otrzymała firma Media Info Piotr Tracz za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem premiera i ministrów w okresie od 1 lutego 2017 r. do 31 stycznia 2018 r.
  • 63 960 zł – otrzymała firma Media Info Piotr Tracz za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem premiera i ministrów w okresie od 1 czerwca 2016 r. do 31 stycznia 2017 r.
  • 150 tys. zł – wyprodukowanie kilku filmów i spotów dotyczących pracy premiera i ministrów rządu Prawa i Sprawiedliwości.
  • 100 tys. zł – otrzymała firma Robert Stern Consulting sp. z o.o. za „opracowanie scenariuszy i produkcji czterech filmów promocyjnych na temat działalności rządu – DOBRY ROK”.
  • 49 200 zł – otrzymała firma OPEN group Łukasz Pereszczak za spot reklamowy na dwa lata rządu PiS.
  • 13 tys. zł – otrzymała firma MANGUSTA FILM Mariusz Nowakowski za „zaprojektowanie identyfikacji graficznej do cyklu spotkań pod nazwą Podsumowanie pracy resortów”.
  • 18 450 zł otrzymała firma MANGUSTA FILM Mariusz Nowakowski za materiał filmowy „specjalne wystąpienie Prezesa Rady Ministrów przed uroczystościami upamiętniającymi podpisanie Traktatów Rzymskich”.
  • 7 380 zł – otrzymał Jakub Szymczuk, osobisty fotograf prezydenta Andrzeja Dudy za sesję fotograficzną premiera Mateusza Morawieckiego.
  • 5 600 zł – otrzymała firma Modern Corp. Zbigniew Lazar za dwa szkolenia z zakresu wystąpień przed kamerą i mikrofonem .z
  • 23 985 zł – otrzymała spółka „Apostołowie Opinii” za „wykonanie Raportu dotyczącego profili KPRM, Premier B. Szydło, ministerstw i ministrów w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube” oraz „przygotowanie i zaprezentowanie prezentacji z zakresu kontroli wizerunku w mediach społecznościowych”.
  • 100 tys. o- trzymała TVP za ubiegłoroczną obsługę medialną uroczystości obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej.

Płacono też za inne wydatki.

Źródło: gazeta.pl