Ponad 873 tys. zł wydała w latach 2016-2017 Kancelaria Prezesa Rady Ministrów na działania z zakresu public relations i marketingu – informuje Gazeta.pl. Pieniądze wydawano m.in. na spoty reklamowe i szkolenia.
Informacje o tym ile Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wydała w latach 2016-2017 na usługi z zakresu PR i marketingu zostały udostępnione na wniosek posłanki PO Izabeli Leszczyny.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
KPRM przeznaczyła na działania promocyjne łącznie 873 480 zł. Środki wydawano głównie za czasów urzędowania premier Beaty Szydło.
Co ile kosztowało?
- 200 tys. zł – otrzymała spółka Level Sp. z o. o. za „przygotowanie i produkcję materiałów programowych przeznaczonych do emisji w telewizji, radiu i internecie, w związku z realizacją rządowego programu Rodzina 500+”.
- 103 320 zł – otrzymała firma Media Info Piotr Tracz za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem premiera i ministrów w okresie od 1 lutego 2017 r. do 31 stycznia 2018 r.
- 63 960 zł – otrzymała firma Media Info Piotr Tracz za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem premiera i ministrów w okresie od 1 czerwca 2016 r. do 31 stycznia 2017 r.
- 150 tys. zł – wyprodukowanie kilku filmów i spotów dotyczących pracy premiera i ministrów rządu Prawa i Sprawiedliwości.
- 100 tys. zł – otrzymała firma Robert Stern Consulting sp. z o.o. za „opracowanie scenariuszy i produkcji czterech filmów promocyjnych na temat działalności rządu – DOBRY ROK”.
- 49 200 zł – otrzymała firma OPEN group Łukasz Pereszczak za spot reklamowy na dwa lata rządu PiS.
- 13 tys. zł – otrzymała firma MANGUSTA FILM Mariusz Nowakowski za „zaprojektowanie identyfikacji graficznej do cyklu spotkań pod nazwą Podsumowanie pracy resortów”.
- 18 450 zł otrzymała firma MANGUSTA FILM Mariusz Nowakowski za materiał filmowy „specjalne wystąpienie Prezesa Rady Ministrów przed uroczystościami upamiętniającymi podpisanie Traktatów Rzymskich”.
- 7 380 zł – otrzymał Jakub Szymczuk, osobisty fotograf prezydenta Andrzeja Dudy za sesję fotograficzną premiera Mateusza Morawieckiego.
- 5 600 zł – otrzymała firma Modern Corp. Zbigniew Lazar za dwa szkolenia z zakresu wystąpień przed kamerą i mikrofonem .z
- 23 985 zł – otrzymała spółka „Apostołowie Opinii” za „wykonanie Raportu dotyczącego profili KPRM, Premier B. Szydło, ministerstw i ministrów w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube” oraz „przygotowanie i zaprezentowanie prezentacji z zakresu kontroli wizerunku w mediach społecznościowych”.
- 100 tys. o- trzymała TVP za ubiegłoroczną obsługę medialną uroczystości obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej.
Płacono też za inne wydatki.
Źródło: gazeta.pl