W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat News 2, ale najwięcej straciła Telewizja Republika – wynika z raportu portalu branżowego Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w marcu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,70 proc. Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,21 proc. Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,10 proc. udziału.

Reklamy

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,81 proc. Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 7,69 proc. do 0,14 proc., pochwalić się mógł Polsat News 2, który awansował z miejsca siódmego na szóste.

Najwięcej straciła będąca ostatnia w zestawieniu Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 60 proc. do 0,04 proc. udziału.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Poprzedni artykułResort Gowina dofinansował partyjne stowarzyszenie.
Następny artykułProjekt ustawy o sołtysach znów w Sejmie. Dostaną po 1000 złotych?