Tajni współpracownicy wokół celebrytów PiS w TVP? Widz przypomina męża pani Ogórek

Jolanta z Warszawy upokorzyła na wizji Magdalenę Ogórek. Kobieta zadzwoniła do studia TVP Info i wytknęła prowadzącej, że jej mąż został zarejestrowany przez Służbę Bezpieczeństwa jako TW Michał. Gwiazda telewizji prawie zagroziła pani Jolancie sądem!

Kłopotliwa dyskusja rozpoczęła się tuż po tym, jak Jolanta z Warszawy dodzwoniła się do studia i zaczęła krytykować TVP. „Chodzi o cały program TVP Info. Napisy na pasku na przykład. Ostatnio był emitowany program…” – zaczęła telewidzka, ale w pół słowa przerwała jej Magdalena Ogórek: „Pani Jolanto, mniej czytać Wirtualnych Mediów, więcej może nas pooglądać, przeczytać…” – powiedziała prowadząca, ale rozmówczyni niczym nie zrażona zapewniła, że regularnie ogląda telewizję publiczną i zwróciła uwagę na to, w jaki sposób podpisywany w TVP był Lech Wałęsa.

Reklamy

Najwyraźniej to mocno zabolało, bo gwiazda TVP nie wytrzymała i powiedziała: „Proszę w takim razie o dokumenty i o dowody, bo jeżeli nie to będziemy się musieli się spotkać w…” – zaczęła Ogórek, ale nie dokończyła, choć można się domyślić, że chciała postraszyć warszawiankę sądem! W toku dyskusji prowadząca TVP zaczęła się denerwować i opowiadać o procesie lustracyjnym swojego męża, Piotra Mochnaczewskiego. „Jest w toku, tak że znowu ten telefon, droga pani, z SLD jest niestety kulą w płot”. „Ależ nie jest, bo pani mąż donosił na ludzi!” – oburzyła się pani Jolanta.

O współpracy Piotra Mochnaczewskiego z SB jeszcze w 2015 r. pisał prawicowy portal Niezalezna.pl. W swoim materiale nie tylko wypominał osobiste związki Magdaleny Ogórek, która wówczas kandydowała na prezydenta z ramienia SLD, pokazywała się u boku Leszka Millera z postkomunistami, ale i to, że jej małżonek był posłem SLD oraz pod wpływem alkoholu staranował traktor!

„Piotr Mochnaczewski znalazł się na tzw. liście Antoniego Macierewicza upublicznionej w 1992 r. w Sejmie. Figurował na niej jako TW „Michał” zarejestrowany przez Wydział III-1 SB w Szczecinie. Jego współpraca miała trwać w latach 1983–1989” – pisał w 2015 r. portal Niezalezna.pl.

Źródło: TVP, Fakt, Twitter