Fundacja ePaństwo zapytała kancelarię premiera o wydatki na działania PR i marketingowe. Odpowiedź przyszła po bardzo długim czasie i wymianie wielu pism. Wynika z niej, że KPRM wydała najwięcej między wrześniem 2017 a lutym 2018 roku na doradztwo z zakresu prowadzenia kampanii m.in. w Google, Facebooku i YouTube. To ponad 600 tys. zł.
Fundacja ePaństwo komentuje, że choć w PR-owych i marketingowych wydatkach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów nie ma nic szokującego, to mogą one stanowić przyczynek do dyskusji o tym czy i w jakim zakresie władza powinna za publiczne pieniądze budować markę swoją i swoich urzędników.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Wreszcie otrzymaliśmy dane dotyczące prowadzenia działań PR przez rząd. Pełną listę umów przedstawimy jeszcze dzisiaj na https://t.co/OCXAEASbou, ale już teraz dzielimy się informacją o tym, że #google Adwords i #Facebook ads nie są naszemu rządowi obce. pic.twitter.com/2AVZ2mEw5M
— Fundacja ePaństwo (@epforgpl) May 21, 2018
Źródło: Twitter, epf.org.pl