Odlot pisowskich dziennikarzy. To jakaś zbiorowa paranoja z mundialem?

Cezary Gmyz i Samuel Pereira wytknęli „Faktowi” (Ringier Axel Springer Polska), że nie poinformował na pierwszej stronie o odpadnięciu niemieckiej reprezentacji z piłkarskich mistrzostw świata, za to eksponował porażki naszej drużyny informuje portal Wirtualnemedia.pl. Propisowscy dziennikarze zasugerowali, że powodem jest fakt, że wydawca tabloidu w prawie połowie należy do niemieckiej firmy.

W środę Niemcy przegrali na mistrzostwach świata z Koreą Południową 0:2 i odpadli z turnieju po fazie grupowej. Cezary Gymz, korespondent TVP w Niemczech, w czwartek rano zamieścił na Twitterze pierwszą stronę nowego wydania „Faktu”.

Reklamy

Podobnie jak Gmyz czwartkową okładkę „Faktu” ocenił Samuel Pereira, redaktor naczelny portalu TVP.info.

Wpisy obu dziennikarzy spotkały się z ostrą krytyką.

https://twitter.com/damian_zet88/status/1012222580747591681

https://twitter.com/damian_zet88/status/1012364965112680450

Źródło: Wirtualnemedia.pl, Twitter