Jedynka i Trójka lecą w ostro w dół. Słuchacze mają dość propagandy?

Nachalne upolitycznienie mediów, nudna propaganda oraz zapraszanie reprezentantów wyłącznie jednej strony sporu politycznego powodują, że słuchacze odwracają się do publicznych mediów. Takie wnioski można przynajmniej wyciągnąć analizując wyniki słuchalności stacji radiowych w Polsce. Jedynka przegrała nawet z Radiem Eska.

Eska wyprzedziła publiczną Jedynkę, która spadła na miejsce czwarte. Udział PR 1 spadł najbardziej w zestawieniu – o 1,3 pkt. proc. do 7,1 proc. Z czwartego na piąte miejsce spadła z kolei Trójka z wynikiem na poziomie 5,7 proc. (jest to wyrównanie najniższego wyniku słuchalności tej stacji z fal grudzień 2017-luty 2018, luty – kwiecień 2018 oraz kwiecień – czerwiec 2018 przynajmniej od 2008 roku). W najnowszej fali udział PR 3 poszedł w dół o 1,1 pkt. proc.

Reklamy

Zestawienie przygotował serwis Wirtualnemedia.pl