Nachalne upolitycznienie mediów, nudna propaganda oraz zapraszanie reprezentantów wyłącznie jednej strony sporu politycznego powodują, że słuchacze odwracają się do publicznych mediów. Takie wnioski można przynajmniej wyciągnąć analizując wyniki słuchalności stacji radiowych w Polsce. Jedynka przegrała nawet z Radiem Eska.

Eska wyprzedziła publiczną Jedynkę, która spadła na miejsce czwarte. Udział PR 1 spadł najbardziej w zestawieniu – o 1,3 pkt. proc. do 7,1 proc. Z czwartego na piąte miejsce spadła z kolei Trójka z wynikiem na poziomie 5,7 proc. (jest to wyrównanie najniższego wyniku słuchalności tej stacji z fal grudzień 2017-luty 2018, luty – kwiecień 2018 oraz kwiecień – czerwiec 2018 przynajmniej od 2008 roku). W najnowszej fali udział PR 3 poszedł w dół o 1,1 pkt. proc.

Reklamy

Zestawienie przygotował serwis Wirtualnemedia.pl

 

Poprzedni artykułJak PiS stracił pół miliona głosów zanim zaczęły się wybory. Poszło o dostęp do broni
Następny artykułBoją się przegranej, dlatego majstrują przy ordynacji wyborczej. Nieuczciwie zagrywki PiS