
Magazyn Kolejowy ujawnił, że oferty złożone w przetargu na przebudowę torów wraz z infrastrukturą na odcinku Stargard – Szczecin Dąbie, dwukrotnie przekraczają założony budżet. Oznacza to praktyczny brak możliwości realizacji tego typu inwestycji. Tymczasem premier Morawiecki zapowiadał jeszcze niedawno, że jego rząd odbudowuje tory na skalę nieznaną wcześniej. Rzeczywiście, wcześniej remonty torów się zwykle udawały.
Taka sytuacja pic.twitter.com/tRsnAPwsvY
— Darek Ćwiklak (@macdac) October 17, 2018
Uroczyście ogłaszamy koniec KPK (Krajowy Program Kolejowy)
Już dziś wiadomo że jest on nieliberalizowany!
Wszystkie oferty w przekraczają budżet zamawiającego o ponad 100% kosztorysu
Panie Premierze @MorawieckiM to już jest katastrofa inwestycyjna na kolei
Czas na sztab kryzysowy pic.twitter.com/bA37xXdrWq— Magazyn Kolejowy (@MagazynKolejowy) October 17, 2018
Porażka programu kolejowego oznaczałaby kolejne złe wiadomości dla pasażerów, którzy dzisiaj nie mogę doczekać się remontu ważnych szlaków kolejowych a pociągi tłuką się godzinami po wyrobionych kolejowych szlakach.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Reklamy