
Sieci i Gazeta Polska odnotowały największy spadek sprzedaży w tym roku. To symptomatyczne, bo gazety te korzystają ze wsparcia reklamowego dużych spółek. Mimo tego spadek czytelnictwa jest bardzo duży. W pierwszej trójce najchętniej czytanych tytułów utrzymuje Gość Niedzielny, Polityka i Newsweek, wynika z raportu WirtualneMedia.pl.
Gość Niedzielny odnotował ponad 110 tysięcy sprzedanych egzemplarzy, Polityka 97 tysięcy, Newsweek 87 tysięcy. Wynik Sieci jest bardzo niski – zaledwie 45 tysięcy a Gazeta Polska zaledwie 27 tysięcy. I chociaż wszystkie gazety notują spadki czytelnictwa to Sieci i Gazeta Polska spadają najszybciej.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
To kolejny dowód na odwracanie się społeczeństwa od jednostronnego przekazu, związanego z promocją układu rządzącego oraz zmiany preferencji wyborczych. Rok 2019 może przynieść zaskakujące zmiany na scenie politycznej.
źródło: WirtualneMedia.pl