Marnowanie pieniędzy Polaków.
Sprzedaż prorządowej prasy notuje rekordowe spadki. „Gazeta Polska” (Sakiewicz), „Do Rzeczy” (Lisicki) jak i „Sieci” (Karnowscy) zaliczyli olbrzymie spadki zarówno w ujęciu rocznym jak i miesięcznym. Oficjalna sprzedaż ogółem w październiku „Gazety Polskiej” wyniosła ok. 25 tys., „Do Rzeczy” ok. 32 tys., a „Sieci” ok. 40 tys.
Jednocześnie Spółki Skarbu wydają gigantyczne pieniądze na reklamy w tych gazetach, umożliwiając ich dalsze ukazywanie się na rynku. – Jeżeli są takie spadki sprzedaży „Gazety Polskiej” to zasadne jest pytanie do jakiego odbiorcy są kierowane reklamy Spółek Skarbu Państwa i czy nie jest to niegospodarność zarządu Spółek. Wirtualnemedia.pl podają że największym beneficjentem reklam jest „Gazeta Polska” – zauważył były Prokurator Krajowy Janusz Kaczmarek.
Źródło: Wirtualne Media / Twitter