Dzisiejsza Rzeczpospolita ujawnia szokujące informacje, związane z kompromitacją PiS w sprawie ustawy o IPN. Raport firmy Cyabra, która specjalizuje się w analizie kampanii internetowych pokazuje, że w internecie prowadzono zorganizowaną kampanię w obronie kompromitujących zapisów ustawy o IPN.

Jak przypominają dziennikarze, ustawę o PIN znowelizowano na początku 2018 roku, co wzbudziło uzasadnione obawy o wolność słowa zarówno w Polsce jak i za granicą.

Reklamy

„Na podstawie badań i analiz Cyabra doszła do wniosku, że za kampanią stała doświadczona organizacja z dostępem do dużych zasobów finansowych […] Cyabra zidentyfikowała na Facebooku 15 fałszywych profili, publikujących posty po polsku i angielsku, a nawet prowadzących dyskusje.”

Kto mógł zlecić takie działania?

źródło: Rzeczpospolita, RMF FM

Poprzedni artykułPetycja o odwołanie Jacka Kurskiego bije rekordy popularności. Już blisko 17 tysięcy podpisów.
Następny artykułPremier Gliński wściekły ucieka ze studia RMF FM. Redaktor zapytał go o Europejskie Centrum Solidarności