Więcej niż Zero.

Aż 1,8 mln złotych pochłonęła kampania wyborcza Patryka Jakiego. To znacznie więcej niż kosztowała kampania zwycięzcy – Rafała Trzaskowskiego. Ta – według informacji radia Zet – kosztowała ok. półtora miliona złotych.

Reklamy

Ciekawie wyglądają też poszczególne wydatki wice-Ziobry. Wyjazd do stolicy Bułgarii – 30 tys. złotych. Kawiarnia Jakiego – 100 tys. złotych. Kolejne 30 tys. złotych sztab Jakiego przeznaczył na koncert rapera HCR, w trakcie którego pojawił się „hymn” Jakiego „Stałem pod blokiem”.

– Kampania Trzaskowskiego okazała się znacznie bardziej efektywna – głos na kandydata PO „kosztował” 3 złote, natomiast przekonanie jednego Warszawiaka, by poparł Jakiego wymagało inwestycji rzędu 7 złote – podsumowuje wyniki „Wirtualna Polska”.

Źródło: Radio Zet / Wirtualna Polska

Poprzedni artykułTVP sięga po retorykę Putina do swojej obrony. „Taki sondaż można kupić w każdym sklepie z sondażami”
Następny artykułAgenci CBA dostają prawie tyle co premier. Policja polityczna PiS najlepiej zarabiającą „firmą” w Polsce