Propaganda 24.
Państwowe Polskie Radio 24 zanotowało 20-procentowy spadek udziału w słuchalności w II kwartale 2019 roku. W okresie kwiecień – czerwiec jego udział w słuchalności w grupie 15 – 75 lat wynosił już tylko 0,4 proc. W analogicznym okresie 2018 roku było to 0,5 proc.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
To najgorszy wynik od lat. Przypomnijmy, że pod koniec czerwca w państwowej rozgłośni powołano nowego dyrektora i redaktora naczelnego. Wiele audycji Polskiego Radia 24 prowadzonych jest przez sympatyków PiS i pracowników „Gazety Polskiej”.
Źródło: Wirtualne Media