Współpraca a nie kłótnie. Kidawa-Błońska w bardzo udanej kampanii

Udany początek kampanii Małgorzaty Kidawy-Błońskiej. Dzięki swojemu pogodnemu usposobieniu oraz życzliwemu podejściu do ludzi dorobiła się już nawet przydomka “uśmiechnięta premier”. Kidawa-Błońska wpisuje się w pokazywanie polityki w pozytywny sposób, coś, czego bardzo potrzeba ludziom. Podobny wizerunek ma Władysław Kosiniak-Kamysz z PSL.

Koalicja Obywatelska szykuje spoty reklamowe z przyszłą premier. To wywołuje zrozumiała wściekłość w PiS, które zostało zepchnięte do narożnika i ponosi wizerunkową klęskę za klęską. Najnowsza wpadka PiS to niedziałający rządowy rurociąg, zwany już złośliwie rurą Morawieckiego. Ale problemów ugrupowanie Kaczyńskiego ma dużo więcej. Kumulacja problemów przed wyborami powoduje, że nastroje w tej partii są fatalne a agresja rośnie.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Na tym tle spokojna, wyważona kampania Małgorzaty Kidawy-Błońskiej może przekonać bardzo wielu wyborców do głosowania na nią. W Warszawie szykuje się rekordowe zwycięstwo PO i wielka klęska PiS.

źródło: Twitter