Łapówki trafiłały do dziennikarzy za czasów „dobrej zmiany”? Czy wynajmowane przez rząd agencje PR wpływały na prywatne media?

Cena spokoju.

– Największa afera wypłynie wtedy, gdy na jaw wyjdzie kupowanie przez agencje PR życzliwych dla PiS komentarzy i opinii dziennikarzy z mediów prywatnych. Skala jest ponoć niewyobrażalna – ocenił mec. Roman Giertych.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Według adwokata i wielu innych obserwatorów mediów w Polsce widać, że dziennikarze stali się bardzo pobłażliwy wobec rządu PiS. Nawet ci, którzy byli wobec „dobrej władzy” bardzo krytyczni.

Co więcej – wiele dziennikarzy, którzy odkrywali afery rządów PiS zostało zmuszonych do odejścia z pracy. W ich miejsce pojawiły się reklamy państwowych agencji.

Źródło: NaTemat