Budujące dane.

„Gazeta Polska” Tomasza Sakiewicza straciła we wrześniu 21,63 proc. nabywców w stosunku do września 2018 roku. Opublikowane przez portal Wirtualne Media dane ZKDP są druzgoczące również dla innych prorządowych mediów.

Reklamy

Tygodnik „Do Rzeczy” i tygodnik „Wprost” Michała L. (w marcu usłyszał zarzuty) straciły odpowiednio 10,49 proc. i 9,72 proc. Z kolei tygodnik braci Karnowskich „Sieci” 7 proc.

Przy znikomej sprzedaży i wartości dla reklamodawców powstaje pytanie o możliwość postawienia zarzutów karnych prezesom i kierownictwu spółek Skarbu Państwa, którzy wydają gigantyczne państwowe pieniądze na reklamy w tych tytułach.

Źródło: Wirtualne Media

Poprzedni artykułPolacy nie chcą wchodzić do rządu PiS. Dagmara Gierasimuk nie zgodziła się zostać ministrem sportu
Następny artykułWice-Zero znowu błysnął angielskim. Internauci bezlitośni dla Jakiego: „To jest dramat k…”