Szokujące kwoty.

Według szacunków firmy Kantar Ministerstwo Sprawiedliwości w 2019 roku opublikowało na Wirtualnej Polsce reklamy i materiały sponsorowane o rynkowej wartości 125 mln 267 tys. złotych. Faktyczne wydatki mogą być niższe dzięki rabatom, ale nawet przy ich uwzględnieniu koszt mógł sięgnąć kilkudziesięciu milionów złotych.

Reklamy

Jak informuje Oko.press pieniędze najpewniej pochodziły z Funduszu Sprawiedliwości. Tym samym w roku wyborczym Ziobro i jego resort stali się głównym „żywicielem” portalu Tomasza Machały.

Reklamy płynęły też z państwowych spółek jak należąca do PZU Link4, gdzie szefową marketingu jest żona Ziobry.

Źródło: Oko.press

Poprzedni artykułNiewykonywanie wyroków sądów to warcholstwo. Przez to upadła Rzeczpospolita
Następny artykułRodzina PiS uwłaszcza się na spółkach. Brat zastępcy szefa Kancelarii Prezydenta członkiem zarządu PGE