Tak zwane media publiczne, zwane też przez niektórych mediami głównego ścieku, zmierzają wprost na dno jeśli chodzi o liczbę słuchaczy. Ten gwałtowny spadek to wynik braku umiejętności zarządzana radiem, braku pomysłów i upolitycznienia stacji.
Jedynka, niegdyś bardzo popularne i cenione radio, ma zaledwie 4,9% słuchalności. To dramat – oceniają eksperci. Stacja z takim potencjałem systematycznie spada. Internauci są jednak niezawodni – proponują, by w Jedynce pojawiło się jeszcze więcej polityków PiS i jeszcze więcej bajek o tym, jak jest cudownie! Może nie pomoże, ale przyspieszy nieuchronne.
Reklamy
źródło: Twitter
Radiowa Jedynka: w 2012 r. 10,2 proc. udziału w słuchalności, w 2019 – 4,9 proc. https://t.co/1ksb1FrnAH
— Darek Ćwiklak (@macdac) February 10, 2020