„12 mln zł ze spółek skarbu państwa w 2019 r. na „GaPola Codziennego”, pisemko z 13 tys. sprzedażą. Wydatki dla innych prorządowych też niczego sobie – bracia Karnowscy 30 mln zł. Analiza wydatków reklamowych SSP w latach 2015-19 na podstawie monitoringu Kantar Media (cennikowo)” – ujawnił Roman Imielski.

Oznacza to, że państwowe spółki, których jako społeczeństwo jesteśmy właścicielami, wydały na media sprzyjające władzy kilkadziesiąt milionów złotych. Po co państwowe firmy reklamują się w takich mediach? Jeśli nie przyniosło to efektu komercyjnego, a najwyraźniej nie przynosi, biorąc pod uwagę jak spada wartość spółek Skarbu Państwa, to zarządy tych firm albo popełniły straszny błąd, albo naruszyły prawo, przekazując pieniądze w sposób niegospodarny i sprzeczny ze zdrowym rozsądkiem.

Reklamy

Po zmianie władzy wszystkie przypadki przekazywani kasy Karnowskim i Sakiewiczowi trzeba dokładnie zbadać i ujawnić w specjalnym raporcie – komentują internauci. „Niech Polacy dowiedzą się, ile milionów trafiło na propagandę”.

źródło: Twitter

 

Poprzedni artykułWłaśnie wyszliśmy z Unii Europejskiej? „Prawny Polexit jest faktem” – mówi prof. Ewa Łętowska
Następny artykułRobert Kwiatkowski chwali Władysława Kosiniaka-Kamysza. WIDEO