“12 mln zł ze spółek skarbu państwa w 2019 r. na “GaPola Codziennego”, pisemko z 13 tys. sprzedażą. Wydatki dla innych prorządowych też niczego sobie – bracia Karnowscy 30 mln zł. Analiza wydatków reklamowych SSP w latach 2015-19 na podstawie monitoringu Kantar Media (cennikowo)” – ujawnił Roman Imielski.
Oznacza to, że państwowe spółki, których jako społeczeństwo jesteśmy właścicielami, wydały na media sprzyjające władzy kilkadziesiąt milionów złotych. Po co państwowe firmy reklamują się w takich mediach? Jeśli nie przyniosło to efektu komercyjnego, a najwyraźniej nie przynosi, biorąc pod uwagę jak spada wartość spółek Skarbu Państwa, to zarządy tych firm albo popełniły straszny błąd, albo naruszyły prawo, przekazując pieniądze w sposób niegospodarny i sprzeczny ze zdrowym rozsądkiem.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Po zmianie władzy wszystkie przypadki przekazywani kasy Karnowskim i Sakiewiczowi trzeba dokładnie zbadać i ujawnić w specjalnym raporcie – komentują internauci. “Niech Polacy dowiedzą się, ile milionów trafiło na propagandę”.
źródło: Twitter
12 mln zł ze spółek skarbu państwa w 2019 r. na "GaPola Codziennego", pisemko z 13 tys. sprzedażą. Wydatki dla innych prorządowych też niczego sobie – bracia Karnowscy 30 mln zł. Analiza wydatków reklamowych SSP w latach 2015-19 na podstawie monitoringu Kantar Media (cennikowo) pic.twitter.com/Dr9jYCqlRt
— Roman Imielski (@romanimielski) March 6, 2020