Ministerstwo Cyfryzacji najwyraźniej nie ma wyczucia chwili. Zorganizowało konkurs na pomysł na najlepszą kampanię informacyjno-edukacyjną poświęconą bezpieczeństwu w sieci. Nie dość, że moment jest zupełnie nieodpowiedni a wszystkie pieniądze powinny iść na walkę z koronawirusem to jeszcze pozostaje pytanie czy w całym ministerstwie nie ma ani jednej osoby z pomysłami? Jeśli nie ma, to wywalić na zbity pysk wszystkich z ministrem włącznie i zatrudnić takich, co potrafią dobrze pracować!
“Walcie się. Jestem zajęty prawdziwą pracą i utrzymaniem rodziny. Faflun niech sobie sam wymyśla kampanie.” – skomentował pomysły ministerstwa jeden z internautów. Takich komentarzy było znacznie więcej.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
“Nie macie na co wydawac obecnie publicznych pieniedzy? Jaki cel ma promowanie na twitterze tego belkotu? Ile to kosztuje?” – dodała inna osoba.
Płacicie za propagandę a podwykonawcom nie chcecie zapłacić za wybudowane drogi. Nie chcecie? Trudno, my wyprowadzamy sprzęt na ulice. Mamy dzisiaj koronawirus jutro będziecie mieć podwykonawcawirus. Postaramyu się was dokładnie zablokować @MI_GOV_PL @premier_gov_pl @prezydentpl
— Tytus Leśnicki (@TytusLesnicki) March 23, 2020