Związek Firm Public Relations: Firma Adama Hofmana działa wbrew branżowym standardom

Wszystko wskazuje na to, że Adam Hofman ma nowe kłopoty, tym razem zawodowe.

Związek Firm Public Relations, organizacja branżowa zrzeszająca firmy zajmujące się PR nie pozostawia suchej nitki na sposobie działania agencji R4S, firmy dawnego polityka PiS. Zdaniem ZFPR, metody stosowane przez firmę Hofmana „stoją w całkowitej sprzeczności z definicją oraz standardami public relations”.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Co więcej, „podmiot prowadzący tego typu działania nie może określać siebie ani być nazywanym firmą bądź agencją PR”.

– […] obserwując na przestrzeni ostatnich dni wzmożoną skalę doniesień na temat działalności firmy R4S, uznaje opisywane praktyki za stojące w całkowitej sprzeczności z definicją oraz standardami public relations. Jako niespełniające norm naszej profesji, nie powinny być w jakikolwiek sposób z nią wiązane ani tym bardziej utożsamiane, a tym samym podmiot prowadzący tego typu działania nie może określać siebie ani być nazywanym firmą bądź agencją PR – czytamy w oświadczeniu zarządu ZFPR.