Popularna w Polsce sieć handlowa Carrefour właśnie poinformowała, że wstrzymała swoją kampanię reklamową, która miała być przeprowadzona w Telewizji Polskiej.
Jak poinformowała firma, w programach TVP pojawiają się treści, które nie odpowiadają wartościom korporacji.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Użytkowniczka Twittera, o nicku Claire Underwood zapytała, czy firma wie, że jej wydatki reklamowe „finansują najbardziej obrzydliwą nienawiść anty-LGBT”.
– Dzień dobry, te treści nie odpowiadają naszym wartościom. Po otrzymaniu Pani sygnału wstrzymaliśmy trwającą kampanię. Podwoimy naszą ostrożność w tym obszarze wraz z polskim oddziałem Carrefoura – odpisała firma.
Źródło: Onet.pl