To był biznes! Niemcy sprzedali Orlenowi ledwie dychający koncern prasowy Polska Press za – bagatela! – 100 mln złotych.

Teraz prezes Orlenu, Daniel Obajtek robi dobrą minę do złej gry.

Reklamy

– Dostęp do 17,4 milionów użytkowników portali zarządzanych przez Polska Press, skutecznie wzmocni sprzedaż całej Grupy Orlen, zoptymalizuje koszty marketingowe i umożliwi dalszą rozbudowę narzędzi big data. Podejmujemy działania, które wpisują się w nową strategię PKN Orlen do 2030 r. i będą efektywnie wspierać dynamiczny rozwój sieci detalicznej – opowiada Obajtek.

No cóż, jakoś trzeba ładnie uzasadnić realizowanie politycznego zamówienia Prawa i Sprawiedliwości.

Poprzedni artykułWojna w “zjednoczonej” prawicy trwa. Wkrótce zmiany w rządzie?
Następny artykułJak PiS robi interesy z Niemcami. Miał być biznes stulecia, może być gigantyczne odszkodowanie