
To był biznes! Niemcy sprzedali Orlenowi ledwie dychający koncern prasowy Polska Press za – bagatela! – 100 mln złotych.
Teraz prezes Orlenu, Daniel Obajtek robi dobrą minę do złej gry.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
– Dostęp do 17,4 milionów użytkowników portali zarządzanych przez Polska Press, skutecznie wzmocni sprzedaż całej Grupy Orlen, zoptymalizuje koszty marketingowe i umożliwi dalszą rozbudowę narzędzi big data. Podejmujemy działania, które wpisują się w nową strategię PKN Orlen do 2030 r. i będą efektywnie wspierać dynamiczny rozwój sieci detalicznej – opowiada Obajtek.
No cóż, jakoś trzeba ładnie uzasadnić realizowanie politycznego zamówienia Prawa i Sprawiedliwości.