Kłamstwa, manipulacje w kampanii Dudy. Tak Morawiecki chciał zniszczyć Trzaskowskiego w kampanii prezydenckiej

Oto korespondencja Mateusza Morawieckiego do swoich współpracowników. Celem tych działań było zniszczenie wizerunku Rafała Trzaskowskiego. Mail ten jest wstrząsający! Zawiera opis manipulacji, kłamstw, przeinaczeń i wielu innych działań nie mających nic wspólnego z prawdą – zimna kalkulacja jak zniszczyć demokratycznego kandydata:

“W naszych dyskusjach pojawiają się glosy w którą stronę powinniśmy iść w kampanii Postanowiłem podsumować to co mainy na dziś co udalo się wypracować i to o czym trzeba jeszcze ewelualnie porozmawiać Propozycje, które przedstawiłem w poprzednim mailu a które dalej uważam za aktualne

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


I. Elementy wtzerunkowe bardzo ważne w procesie wyboru. ludzie zestawiają bezpośrednio kandydatów, musimy określić im różnice. Linia podzialu Trzaskowski nie zna życia ludzi, człowiek elit i salonów – Duda prezydent zatroskany życiem obywateli, odwiedził wszystkie powiaty. zna ludzi i i ch problemy Cel Poszerzanie róznicY

Działania pbjazdy Polski PAD, spotkania z rodzinami kolami gospodyń wiejskich. zakład fryzjerski. zakład mechaniczny, stolarski, młodzieżowe kluby sportowe, przedsiębiorstwa, firmy, rolnicy, sklepy spożywcze, kwiaciarnie stragany. stoiska na bazarze, stacje paliw, małe firmy informatyczne. odzieżowe, krawcowe; szewcy: itd..

Działania niestandardowe, kupienie kwiatów dla żony z wyjazdu: pomarańczy na straganie dla córki. Cały czas przekaz. Prezydent bliski ludziom. Jak przez pięć lat tak i teraz cały czas z Polakami. A Trzaskowski tylko brukselskie salony. ustawki, kawior i szampan. Dyskusje po francusku, nie zna zna problemów. Kumpel wielkiego biznesu który chce wprowadzenia euro bo to im się oplaca.

II Środowisko pochodzenia – przykład idealnego kandydata. na którego się nie glosuje bo jest z innej partii, partia bardzo ważna. więc trzeba ją niszczyć tak jak oni próbują niszczyć PA Linia podziab., PO partia liberalna. antyspołeczna. Miota się. nie wie czego chce. wymieniają szefów. wymieniają kandydatów na czas kryzysu porażka, strach i chaos. PiS – partia i rząd prospołeczny. dbający o biednych. wykluczonych, bliska ludziom. rna program. wie czego chce daje poczucie bezpieczeństwa w sytuacjach kryzysowych. Cel podwazyć środowisko kandydata

Przekaz- PO parta bezduszna. cyniczna. tak potraktują Polaków jak potraktowali Kidawę jak bezużyteczną rzecz Byle tylko osiągnać cel Sami nie wiedzą czego chcą kompromitacja przy w,rmianie kandydata. Zabiorą ludziom pieniądze z programów społecznych.

III Światopogląd – motywacja naszych Linia podziału Duda tradycyjne wartości Trzaskowski – lewicowe eksperymenty seks edukacja w szkołach bez zgody rodziców adopcja dzieci. Cel motywacja prawicowego elektoratu. Przekaz – Rabiej. promocja LGBT. wzorce kulturowe z europejskich bądź lewicach salonów, niebezpieczeństwa dla religii wiary i wolności wyznania – jak w UE. zakazy wieszania krzyża. Zakaz używania wyrażenia Świata Bożego Narodzenia, itd rewolucja światopoglądowa

IV Dokonania
Linia podzialu Trzaskowski żadnych dokonań uciekł podczas kryzysu na zwolnienie. stchórzy, nic mu się nie udaje Duda – wizy. wojska amerykańskie Trump Rada Bezpieczeństwa ONZ.”

Ten e-mail pokazuje całe zakłamanie, cynizm i kłamstwa obozu władzy. Warto podkreślić, że pisze go premier, Mateusz Morawiecki, człowiek dwukrotnie skazany sądownie za kłamstwa. Widać wyraźnie, że nie ma żadnych skrupułów – jest zimnym, wyrachowanym politykiem, którego nie interesuje prawda czy dobro ludzi.

Z e-maila wynika również, że cały ten wizerunek Dudy był sztucznie kreowany. To dramat, bo w prezydencie z kampanii nie ma najwidoczniej nic autentycznego.