Biznes po pisowsku.

Fundacja Mamy i Taty otrzymała 1,5 mln złotych na promowanie instytucji małżeństwa z Funduszu Sprawiedliwości. – Sam spot, informujący dlaczego warto spędzać życie razem, kosztował 900 tysięcy złotych – ujawniła Najwyższa Izba Kontroli.

Reklamy

Prezesem fundacji jest Marek Grabowski. Kieruje on też „sondażownią” Social Changes.

To właśnie Social Changes stoi za dziwnymi sondażami, które promują media PiS i która wykazuje zawrotne poparcie dla tej partii. Firma zasłynęła też atakowaniem opozycji – np. „badaniem”, czy ankietowani uważają zarzuty wobec marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego za wiarygodne.

Źródło: WP

Poprzedni artykułWakacje z agentem. Zabawa z alkoholem TVP i CBA
Następny artykułCezary Gmyz, korespondent TVP do widza: “Możesz mi wylizać rów mariański cwe***”