Tragedia w czeskiej kopalni w Karwinie stała się dla Mateusza Morawieckiego okazją do promocji swojej osoby, wynika z ujawnionych e-maili Dworczyka.

W korespondencji czytamy jak doradcy Morawieckiego i on sam ustalają strategię informacyjną i wysyłają informacje do PAP, TVP oraz… Polsatu. Wszystko w cieniu wielkiej tragedii. Ale w e-mailach nie ma pytań o zdrowie i życie ludzi, nie ma troski o człowieka, nie ma nawet zastanowienia nad losem tych, którzy ulegli wypadkowi. Morawieckiego interesuje tylko własny wizerunek.

Reklamy

Przerażające, że ten człowiek jest tak pozbawiony empatii! “To trzeba natychmiast puszczać, bo tu jest mega potencjał w tej informacji” – czytamy w e-mailach.

 

Poprzedni artykułPułapka na Giertycha. Ziobro chce go zatrzymywać i zwalniać
Następny artykułKolejne fatalne wieści dla Morawieckiego: Polacy już mu kompletnie nie wierzą