Tragedia w czeskiej kopalni w Karwinie stała się dla Mateusza Morawieckiego okazją do promocji swojej osoby, wynika z ujawnionych e-maili Dworczyka.
W korespondencji czytamy jak doradcy Morawieckiego i on sam ustalają strategię informacyjną i wysyłają informacje do PAP, TVP oraz… Polsatu. Wszystko w cieniu wielkiej tragedii. Ale w e-mailach nie ma pytań o zdrowie i życie ludzi, nie ma troski o człowieka, nie ma nawet zastanowienia nad losem tych, którzy ulegli wypadkowi. Morawieckiego interesuje tylko własny wizerunek.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Przerażające, że ten człowiek jest tak pozbawiony empatii! “To trzeba natychmiast puszczać, bo tu jest mega potencjał w tej informacji” – czytamy w e-mailach.
Każda tragedia to polityczne złoto.
Rzygać się chce. pic.twitter.com/Rcl1tpQdSF— P@weł (@winatuska1) December 13, 2021