Czy doradca Morawieckiego był szpiegowany Pegasusem? Skąd dziennikarz „Gazety Polskiej” miał wiedzę o seksie Dworczyka na „urzędowym biurku”?

Państwo z tektury. 

Reklamy

19 lipca 2019 r. Piotr Nisztor dziennikarz mediów propisowskich (m.in Gazety Polskiej i TV Republika) opublikował wpisy oskarżające szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka, że uprawiał seks na „urzędowym biurku”.

Nisztor swoje wpisy szybko usunął, ale w internecie nic nie ginie.

Obecnie od kilku miesięcy w internecie publikowane są maile Dworczyka ukradzione z jego skrzynki. Czy to możliwe, że zarządzający Pegasusem użyli go przeciwko wpływowemu doradcy premiera Mateusza Morawieckiego?

Jak nietrudno zauważyć, ujawnione maile Dworczyk w ogóle nie uderzają w Zbigniewa Ziobro, ani też w szefów pisowskich służb: Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika.

W lipcu 2019 r. PiS używał już Pegasusa blisko 2 lata.

Nikt nie próbował oficjalnie wyjaśniać ewidentnej próby szantażu wpływowego polityka.

źródło: Twitter