Kosztowna propaganda.
Średnia sprzedaż dzienników regionalnych w 2021 roku – w większości należących do Polska Press – spadła o 17,5 proc. w porównaniu z 2020 rokiem. Największe spadki zanotowały “Dziennik Bałtycki” i “Dziennik Zachodni” – informuje portal Press.pl.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Najmniejszy spadek sprzedaży uzyskały “Super Nowości” (to dziennik z Rzeszowa, który nie należy do Polska Press, ale do Gravamen Media) o 7,6 proc., do 3622 egz. Najbardziej spadła natomiast sprzedaż “Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press) – o 24,2 proc., do 7594 egz.
Po przejęciu w zeszłym roku mediów regionalnych przez PKN Orlen, zmieniła się linia dzienników, które obecnie są propagandową tubą władzy PiS.
Orlen nie pomógł, sprzedaż spadłahttps://t.co/Z7H973adia
— Magazyn Press (@PressRedakcja) February 9, 2022
źródło: Press.pl, Presserwis, PBC