Polityka sprzedaje więcej egzemplarzy niż Sieci, Gazeta Polska i Do Rzeczy razem wzięte. Spółki Skarbu Państwa wydały tysiąc sześćset razy więcej pieniędzy na reklamę w S, GP i DRz niż w Polityce – tak Tomasz Sawczuk skomentował informację Press na temat wydatków spółek.
Spółki skarbu państwa w ub.r. wydały na reklamę w tygodnikach: “Sieci” – 26 mln zł, “Gazeta Polska” – 14,84 mln zł, “Do Rzeczy” – 9,72 mln zł, “Polityka” – 31 tys. zł. W tym ostatnim musiało być niechcący – napisał Press.pl.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
PiS wspiera swoje media i wspiera je coraz bardziej.
Polityka sprzedaje więcej egzemplarzy niż Sieci, Gazeta Polska i Do Rzeczy razem wzięte.
Spółki Skarbu Państwa wydały 1600 razy więcej pieniędzy na reklamę w S, GP i DRz niż w Polityce. https://t.co/FRFN74OL6O
— Tomasz Sawczuk (@tomasz_sawczuk) March 31, 2022