Tomasz Sawczuk komentuje wydatki państwowych spółek w pisowskich mediach

Polityka sprzedaje więcej egzemplarzy niż Sieci, Gazeta Polska i Do Rzeczy razem wzięte. Spółki Skarbu Państwa wydały tysiąc sześćset razy więcej pieniędzy na reklamę w S, GP i DRz niż w Polityce – tak Tomasz Sawczuk skomentował informację Press na temat wydatków spółek.

Spółki skarbu państwa w ub.r. wydały na reklamę w tygodnikach: “Sieci” – 26 mln zł, “Gazeta Polska” – 14,84 mln zł, “Do Rzeczy” – 9,72 mln zł, “Polityka” – 31 tys. zł. W tym ostatnim musiało być niechcący – napisał Press.pl.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


PiS wspiera swoje media i wspiera je coraz bardziej.