
Manipulacja i kłamstwo to najwyraźniej znaki rozpoznawcze Marcina Horały. Opowiada bajki o wielkim projekcie CPK, a tymczasem zapowiada się na każdym polu porażka. I co najśmieszniejsze, Horała sam te dane dostarczył!
„Z załączonej przez Horałę analizy IATA wynika, że CPK obsłuży przez 33 lata (2027r uruchomienie do 2060r wyliczenia) 850 mln pasażerów i 35 mln ton Cargo. Daje to średnio rocznie 25,7 mln pasażerów i ciut ponad 1 mon ton Cargo. Przy prostym scenariuszu, że budowa CPK zabierze dużą cześć pasażerów z Okęcia, Modlina i Łodzi, to te 25,7 mln pasażerów są naprawdę mizernym wynikiem. Ale tak to jest jak się uprawia tępą propagandę.” – skomentował wpis Horały Jarosław Kościelny.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Ma oczywiście rację, bo cały projekt CPK nie jest projektem gospodarczym a jedynie politycznym a właściwie propagandowym. Dla ludzi bez wykształcenia i wiedzy (wielu wyborców PiS) będzie to owa kiełbasa wyborcza, bo nie zrozumieją, że właśnie z takiego powodu jak CPK panuje inflacja, jest drogo a samo lotnisko nigdy nie powstanie, bo nie ma sensu. Jest to też wygodny bat na konkurencję na Mazowszu, szczególnie Modlin, którego sukces to sól w oku Kaczyńskiego. Prezes PiS nienawidzi Adama Struzika, skutecznego i niezawodnego marszałka województwa mazowieckiego i Modlin jest dla niego wielkim problemem.
Centralka Porażka Komunikacyjna ma jeszcze jeden ważny cel: jest takim pisowskim misiem, nie wiadomo po co, ale kasa leci.
A jaka jest alternatywa dla tego idiotycznego projektu? Bardzo prosta: rozbudowa lotniska Chopina i rozbudowa Modlina oraz połączenie ich szybką kolejką czyli tak zwany duooport. Będzie to kosztować ułamek kosztów CPK. Ale wtedy działacze PiS nie zarobią…
Propaganda a rzeczywistość
Z załączonej przez Horałę analizy IATA wynika, że CPK obsłuży przez 33 lata (2027r uruchomienie do 2060r wyliczenia) 850 mln pasażerów i 35 mln ton Cargo.
Daje to średnio rocznie 25,7 mln pasażerów i ciut ponad 1 mon ton Cargo
— Jarek Koscielny (@JarekKoscielny) August 3, 2022