Ostatni bal PiS. Agencja promująca Kasę Stefczyka i SKOK-i podwoiła zysk

Ostatnie żniwa.

Jak podaje portal Wirtualne Media w ub.r. przychody agencji Apella, zajmującej się obsługą marketingową m.in. SKOK-ów, Kasy Stefczyka i spółki Fratria wydającej „Sieci” i wPolityce.pl, zwiększyły się o 2,7 proc. do 20,48 mln zł. Zysk netto poszedł w górę z 1,18 do 2,22 mln zł, głównie dzięki 2 mln zł dywidendy od wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl.



Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Reklamy

Prawie całość działalności Apelli to usługi marketingowe. 99,6 proc. udziałów Apelli należy do luksemburskiej spółki SaltLux Holding, pozostałe walory ma sama agencja i Romuald Orzeł. Wspólnicy z zeszłorocznego zysku dostaną 1,88 mln zł. 245,9 tys. zł trafi na kapitał zapasowy, a 100,4 tys. zł na kapitał rezerwowy.

Źródło: Wirtualne Media