Ostatnie żniwa.

Jak podaje portal Wirtualne Media w ub.r. przychody agencji Apella, zajmującej się obsługą marketingową m.in. SKOK-ów, Kasy Stefczyka i spółki Fratria wydającej „Sieci” i wPolityce.pl, zwiększyły się o 2,7 proc. do 20,48 mln zł. Zysk netto poszedł w górę z 1,18 do 2,22 mln zł, głównie dzięki 2 mln zł dywidendy od wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl.

Reklamy

Prawie całość działalności Apelli to usługi marketingowe. 99,6 proc. udziałów Apelli należy do luksemburskiej spółki SaltLux Holding, pozostałe walory ma sama agencja i Romuald Orzeł. Wspólnicy z zeszłorocznego zysku dostaną 1,88 mln zł. 245,9 tys. zł trafi na kapitał zapasowy, a 100,4 tys. zł na kapitał rezerwowy.

Źródło: Wirtualne Media

Poprzedni artykułPiS szuka pociechy. Podkręcając sondaże?
Następny artykułSłaby premier na trudne czasy. Czy Morawiecki załamie się i poda do dymisji? [VIDEO]