Michnik miał rację. Należąca do Agory spółka zerwała umowę ws. bilbordu „Tygodnika Nie” przed siedzibą PiS

Skandaliczna decyzja.

Należąca do Agory firma AMS podjęła zaskakującą decyzję o zerwaniu umowy z Michałem Marszałem, prowadzącym profile społecznościowe „Tygodnika Nie”, i odmówiła wywieszenia billboardu o treści „Nadchodzi koniec, Jarosławie” pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Dziennikarz zapowiedział, że pokaże plakat na przyczepie lub na tablicy led.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Jako powód zerwania umowy AMS podało, iż zgodnie z umową “ma prawo do odmowy przeprowadzenia ekspozycji reklam na wypadek, gdy treść reklamy obiektywnie narażałaby nośnik reklamowy na wysokie ryzyko zniszczenia wskutek aktów wandalizmu”.