Ujawniamy: trwa tajna kampania oswajająca Polaków z wysokimi cenami prądu

Jeśli duża znana stacja radiowa i portal internetowy publikują artykuł o horrendalnie wysokich cenach prądu w Los Angeles w USA to jeszcze nic. Ale jeśli równolegle zupełnie inne medium nagle puszcza artykuł o podobnej treści ale o innym kraju, to znaczy że to nie jest przypadek. I rzeczywiście, według naszych informatorów jedna z bardzo znanych warszawskich agencji PR dostała pośrednio od PiS zlecenie na taką kampanię.

Jej założenia są bardzo proste. Pokazywanie, że na świecie inni mają gorzej. Wspomniany na wstępie artykuł dotyczył Los Angeles, gdzie jeden dom może dostać rachunek za prąd opiewający nawet na 50 tysięcy dolarów. Takie informacje mają powoli oswajać Polaków z drożyzną.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Drugim celem kampanii jest wzmocnienie przepływu pieniędzy na linii państwo – prywatne media dla zachowania kontroli nad nimi. W najbliższych dniach będziemy świadkami kolejnych takich publikacji – mówi nasz informator. I dodaje, że kosztowało to wszystko kilkaset tysięcy złotych.