Po tym pytaniu milkną „eksperci” a politycy PiS nabierają wody w usta. Odpowiedzi nie można się spodziewać.
– Skąd macie pewność, że kalkulacje związane z projektem (koszty budowy… czas realizacji… i co ważniejsze zakładane cele – obciążenie ruchem pasażerskim i towarowym oraz zyski) są równie rzetelne co kalkulacje dla lotniska w Radomiu i przekopie Mierzei… Jak wiemy w obu przypadkach koszty budowy były znacząco wyższe niż zakładano, a zyski… no to już sobie sami odpowiedzcie… I tylko mi nie piszcie że „CPK to co innego”. Jedyne co różni te projekty to to, że tam zmarnowano kilka miliardów, a w CPK można stracić kilkaset – pyta internauta.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
– Zadałem już to pytanie kiedyś M. Wilk. Do tej pory milczy jak zaklęty w 7 językach. Spytałem go również czy nie obawia sie że CPK może zostać zdominowane i rozegrane biznesowo przez inne duże linie lotnicze ? Taka sama odpowiedź,a raczej jej brak – dodała inna osoba.
Projekt CPK to była jedna wielka przepompowania pieniędzy, zbudowana na tej samej zasadzie jak wiele innych pisowskich przedsięwzięć.
– W TV Republika Macierewicz stwierdził, że CPK miał być „największym hubem Euroazji”. Nie ma znaczenia czy on jest wariatem czy cynikiem. Ważne, że tacy jak on, zrobili z dużej części naszej wspólnoty politycznej wariatów lub cyników. To realnie osłabia nasze państwo – napisał Marek Migalski.
‼️Mam pytanie do tych, którzy #MuremZaCPK :
Skąd macie pewność, że kalkulacje związane z projektem (koszty budowy… czas realizacji… i co ważniejsze zakładane cele – obciążenie ruchem pasażerskim i towarowym oraz zyski) są równie rzetelne co kalkulacje dla lotniska w Radomiu…
— Krzysztof Dykas (@krzysztof_dykas) February 8, 2024