Tusk mówi jasno: reforma mediów publicznych pilnie potrzebna. Radio i telewizja do zmiany!

– Co cieszy? Systematyczne odrabianie strat: w 2018 siedem punktów, w 2023 pięć, dzisiaj – dwa. Rekordowe zwycięstwo w miastach. Przewaga w sejmikach. Co martwi? Demobilizacja, szczególnie wśród młodych, porażka na wschodzie i na wsi. Wniosek dla nas? Nie marudzimy! Do roboty! – napisał Donald Tusk. I według naszych informacji za jeden z kluczowych obszarów uznał media publiczne.

– Panie Premierze: Trzeba poprawić komunikację ze społeczeństwem. Chwalić się sukcesami. Jasno zakomunikować, co z CPK – dla wielu osób ten projekt jest widziany jako synonim rozwoju Polski (czy chcemy tego czy nie), krąży mnóstwo plotek i niedomówień, które szkodzą wizerunkowi rządu, jako wstrzymującego rozwój. Polepszyć i unowocześnić TVP – obecna formuła nie działa. Mniej widowisk i zapowiedzi – więcej konkretów w rozliczaniu łamania prawa przez poprzedników – skomentowała wpis jedna z internautek.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


– Panie Premierze, nie tylko robić, ale robotą się CHWALIĆ. PiS potrafił gówno ubierać w złoty papier, a nasze gigantyczne sukcesu przechodzą bez echa.. Polityczny marketing do poprawy, TVP do odmulenia. Zamiast marnować energię na kokietowanie betonu, mobilizować własny elektorat – dodaje inna internautka.

W samym PO jest duże rozczarowanie brakiem aktywności ministra Sienkiewicza – i odpuszczenie przez niego tematu mediów, które są dzisiaj jak dzieci we mgle. ”

– Uwierzyliśmy, że Sienkiewicz sobie poradzi a narobił tylko nam kłopotów. Tu potrzebne są poważne zmiany – mówi jedna z osób związana z Kancelarią Premiera.