Stanowski stracił 150 tys. złotych w miesiąc. Kanał Zero ze spadającą liczbą widzów

Zero zdziwień.

Kanał Zero notuje coraz mniejszą liczbę odsłon swoich nowych filmów. A to przekłada się na mniejsze wpływy reklamowe właściciela przedsięwzięcia Krzysztofa Stanowskiego.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Jak wskazuje portal Wirtualne Media, w marcu jego wpływy z reklam display i wideo wyświetlanych przy materiałach YouTube wyniosły 630 tys. złotych.

Dla porównania w lutym było to 780 tys. złotych.

Tymczasem koszty przedsięwzięcia cały czas rosną. W lutym Stanowski twierdził, że miesięczne koszty wynoszą 1,3 mln złotych, a w kwietniu wzrosły one już do 1,4 mln złotych.