Ponad 585 tys. złotych z instytutu kontrolowanego przez PiS do firmy Krzysztofa Stanowskiego

Kanał pisowski.

Podlegający rządowi PiS instytut NASK (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa) wpompowywał miliony złotych w media wspierające PiS. Na liście, którą ujawniło Radio Zet, znalazł się też Kanał Sportowy Krzysztofa Stanowskiego.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Z kanałem Stanowskiego NASK zawarł umowę na kampanię o wartości… ponad 585 tys. złotych netto. Sytuacja jest o tyle zaskakująca, że Stanowski pojawia się w mailach Dworczyka.

A gościem Kanału Stanowskiego był Janusz Cieszyński, który za rządów PiS nadzorował NASK.

Pieniądze z NASK trafiły też do portalu Salon 24, należącego do byłego wspólnika ex-rzecznika PiS Adama Hofmana (prawie 129 tys. złotych netto) oraz portalu PR-owców udających dziennikarzy 300polityka (prawie 61 tys. netto).