Najdroższa kampania.
PiS zdecydowało, że zamiast chorych 2 mld złotych trafią na państwowe media. To właśnie TVP i Państwowe Radio mają zapewnić Andrzejowi Dudzie reelekcję.
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Jednak z najnowszych danych wynika, że zarówno oglądalność TVP jak i słuchalność PR drastycznie spada.
Np. liczba widzów najnowszego programu TVP „Kasta”, wymierzonego w sądy, runęła z odcinka na odcinek.
– Oglądalność nowego programu spada z tygodnia na tydzień. W pierwszym audycję śledziło 1,09 mln widzów, w drugim – 876 tys., a w trzecim – 764 tys. – podsumował Michał Kurdupski z branżowego portalu Wirtualne Media.
To jednak nic w porównaniu z PR. Jak zauważyła Beata Czuma z WM po raz pierwszy w historii Program 1 Polskiego Radia spadł poniżej 5 proc. udziału w rynku radiowym.
Powodem jest upolitycznienie państwowego radia.
Źródło: Wirtualne Media