Walka z rzeczywistością.
Państwowa telewizja będzie dystrybutorem filmu „Solid Gold”, którego scenariusz oparto na motywach afery Amber Gold. Jak ujawniła „Gazeta Wyborcza” jego premierę po cichu przesunięto z 5 lipca na 11 października. Oznacza to, że „arcydzieło” zostanie wyemitowane na kilka dni przed wyborami.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Według „Wyborczej” już same reklamy filmu mają uderzać w opozycję. Tym samym PiS dostanie dodatkowe wsparcie kampanii, którą oficjalnie będą przedstawiać jako reklamy filmu.
– Tytuł filmu miał zaproponować sam prezes TVP Jacek Kurski, choć bank ze scenariusza nie ma nic wspólnego z inwestowaniem w złoto – zauważa magazyn „Press”.
Źródło: Gazeta Wyborcza / Press