Sieci w odmętach szaleństwa? Reklama propisowskiego tygodnika w radiu uderza w naszego sojusznika

„Panie Trump, kogo nam pan przysłał”, słyszymy w radiowej reklamie tygodnika Sieci braci Karnowskich, znanego przede wszystkim ze wspierania rządu. Już sam fakt, że tego typu materiał jest reklamowany w komercyjnych stacjach radiowych, to bardzo zły prognostyk dla stosunków polsko-amerykańskich i dowodzi kompletnego braku zrozumienia polityki międzynarodowej.

Na stronie sieci artykuł reklamowany jest w taki sposób: „Marek Pyza i Marcin Wikło komentują wpadki dyplomatyczne popełniane przez Georgette Mosbacher od niedawna pełniącej funkcję ambasadora Stanów Zjednoczonych w Polsce. Zwracają uwagę, że kontrowersyjne zachowanie pani ambasador, które w szczególny sposób dało się zauważyć poprzez jej żywe zaangażowanie w obronę telewizji TVN.”

Reklamy

To są odmęty szaleństwa – chciałoby się powiedzieć. Bo jak skomentować atak na ambasador Mosbacher, który zostanie bardzo źle odebrany w USA. Można by wyciągnąć wniosek, że PiS się jednak pogubił i kompletnie nie rozumie znaczenia naszych stosunków międzynarodowych oraz konsekwencji, jakie daje atakowanie ambasadora kraju, który jest sojusznikiem Polski i gwarantem naszego bezpieczeństwa.

Szykuje się więc wielki dyplomatyczny skandal i kolejna afera. W tej sytuacji trudno się jednak dziwić, że kontrowersyjny tygodnik braci Karnowskich zalicza tak wielki spadek sprzedaży. Według raportu Wirtualnemedia.pl po pierwszym półroczu był to największy spadek ze wszystkich tego typu pism na rynku – blisko 30%. Polacy głosują portfelem.

Swoją drogą ciekawe z jakich środków są finansowane reklamy Sieci w komercyjnych rozgłośniach…

źródło: wPolityce, RMF