PKP prowadzi kampanię reklamową w sieci. Internauci reagują i pytają co z punktualnością i czystością pociągów?

Od czasu gdy do władzy doszedł PiS, w internecie można co i rusz spotkać reklamy różnych państwowych spółek. Jedną z nich jest PKP, które reklamują się między innymi na Twitterze. To dość niezwykłe miejsce jak na reklamę, trzeba przyznać, ale najciekawsza jest reakcja samych internautów.

Wypominają oni zarządowi PKP, że potrafią się tylko chwalić a zapominają o podstawowych sprawach, jak na przykład windy na dworcu. Zamiast tego zaoferowali niepełnosprawnym niemożliwe do pokonania zjazdy.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Ale to nie koniec. Największe emocje wywołują nieodmiennie punktualność, która jest fatalna. W 2 kwartale 2018 roku zaledwie 68,2% pociągów PKP Intercity przyjechało na czas. Jeszcze gorsze wyniki notuje LOT – zaledwie 63% lotów w lipcu 2018 roku wykonano punktualnie.